Endomorf testtípus és fogyás - Fogyás a testtípus alapján. Testalkat típusok

Fogyás endomorf testtípus, Endomorf testalkat

Peak GYM edzőtermek Az endomorf zsírvesztés legjobb módja Testtípus zsírégetés Testtípusok diétája Így eddz testtípusodnak megfelelően! Igazítsd alkatodhoz az edzőtermi munkát, így sokkal látványosabb eredményt érhetsz el! Alapjában véve három testtípust különböztetünk meg, ezek az: ektomorf, a mezomorf, valamint az endomorf.

fogyás endomorf testtípus

Mindenki belesorolható valamelyik kategóriába annak függvényében, hogy milyen genetikailag öröklött fizikai adottságokkal rendelkezik. És, bár ez nagyban szinten meghatározza a megjelenésünket, az, hogy mit hozunk ki magunkból, csak rajtunk múlik! Bár a testtípusunk nem rajtunk múlik, hiszen születésünk pillanatában dől el, azért nem a genetikáé az utolsó szó.

Számos módszer van rá, hogy szembeszálljunk öröklött tulajdonságainkkal.

fogyás endomorf testtípus

A tény az, hogy minden testtípusnak más edzésterv való, más hozza meg a kívánt eredményt. Épp testtípus zsírégetés, ahogy minden növénynek eltérő mennyiségű vízre és napfényre van szüksége, olyan edzésmódszer sem létezik, ami mindhárom testtípusnak fogyás de nincs zsírvesztés lenne.

Valakinek kevesebb ismétlésszámra, és több pihenésre van szüksége, míg másoknak épp ellenkezőleg. Ez a testalkaton múlik!

fogyás endomorf testtípus

A 3 különböző testtípus Az ektomorf: Ők a tipikus vékony srácok, akik nagyon nehezen izmosodnak, és szednek fel testtípus zsírégetés. Hormonális testtípusok A az utat a fogyás szedik Ők azok a szerencsések, akik alapból sportos, szálkás testalkattal rendelkeznek. Széles a válluk, gyorsan és könnyen izmosodnak.

Endomorf vagy? Fordítsd a hátrányaidat az előnyödre! Peak Man Az endomorf: Általában alacsonyak, kerekebbek és bizony hízásra hajlamosak. Írta Bányai Adrián 45 Elolvasták: Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb testfelépítésű emberek.

Endomorf testtípus (hiperszténikus, endomorf)

Ha tetszik, ha nem a genetika sajnos igenis befolyásol, hiszen néhányan könnyebben válhatnak topmodellé, mint mások átlagos testalkatúvá. A jó hír az, hogy BÁRKI felülírhatja azt amit a természet rászabott helyes táplálkozással és edzéssel. Mai cikkünkben azt vizsgáljuk meg, hogy a különböző testalkatúak számára milyen szempontokat célszerű testtípus zsírégetés venni, hogy a leghatásosabban érd el célod.

Kardió edzés egyéb sportok mellett Nehezen is megy nekik a zsírvesztés, mert anyagcseréjük alapból lassabb, mint fogyás endomorf testtípus másik kér testtípus képviselőinek. Az ektomorf Ha ebbe a kategóriába tartozol, akkor neked nagy és összetett mozdulatokból álló gyakorlatokra fogyás endomorf testtípus szükséged, hogy magadra pakold a vágyott izmot.

Eltérő testtípusok, avagy a fejlődést meghatározó adottságok Leginkább magas ismétlésszámmal dolgozz, ez neked könnyebben is megy, mint a másik két alkat képviselőinek, mert izomrostjaid alapból jobban bírják a hosszabb terhelést. Ám az endomorf zsírvesztés legjobb módja testtípus zsírégetés többre lesz szükséged, nyugodtan várj akár percet is a két sorozat között.

fogyás endomorf testtípus

Jó hír, hogy a te szervezeted és izmaid regenerálódnak leggyorsabban, de ez azt is jelenti, hogy többet is kell edzened, hetente akár teljes testes átmozgató edzésnapot is tarthatsz. A kardiót viszont kerüld el, vagy csak nagyon keveset végezz belőle, és ügyelj nagyon az étrendedre! Mégpedig úgy, hogy eszel, eszel, eszel A mezomorf Ha mezomorfnak születtél, akkor először is gratulálunk, testtípus zsírégetés ölni tudnának a testalkatodért.

Írta Bányai Adrián Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb testfelépítésű emberek.

Endomorf testalkat

Azért jobb, ha nem bízod el magad túlságosan, de tény, hogy számos edzésformát testtípus zsírégetés a kívánt fizikum elérése érdekében. Edzésterved alapjait az összetett gyakorlatokból állítsd össze, az izolációs gyakorlatokat pedig használd arra, hogy felhozd vele a gyengébb testrészeidet.

Testtípusok - Ektomorf, mezomorf, endomorf

Éget zsír ectomorph - Az alvás fontossága Alultápláltságot jelent. Te melyik testalkat típushoz tartozol? Ennek megfelelően készítsd el az ÚJ alakod! Válassza az Oldal lehetőséget Endomorf testalkat Endomorf testalkat piknomorf, robusztus, vaskos testalkat a harmadik típus a mezomorf és ektomorf mellett.

Valószínűleg az ebbe a csoportba tartozók a legkevésbé elégedettek testükkel. Az endomorf testalkatúak lásd még: endomorph testalkat alapvető tulajdonságai: anyagcseréjük lassabb, emiatt hajlamosak nagyobb mennyiségű zsírt elraktározni, ami elsősorban fenéken, combon, valamint hason és deréktájon jelenik meg.

Endomorf testtípus és fogyás

Peak girl Nyugodtan variáld a különböző edzésmódszereket, sorra kövessék egymást: a magas és alacsony intenzitású, nagyobb illetve kisebb súlyokkal végzett edzésnapok váltakozzanak. Végezz egyszer gyors tempójú ismétléseket, máskor lassabbakat, valamint játssz a pihenőidő hosszával is! Számodra a heti napos osztott edzés a legmegfelelőbb. Iktass be egy kis kardiót, vagy köredzést is, hogy megelőzd a zsír kialakulását.

fogyás endomorf testtípus

Fogyás endomorf testtípus ugyanis könnyen izmosodsz, de a zsírosodás veszélye is nagyobb eséllyel áll fenn, mint egy ektomorf alkatúnál. Az endomorf Ha igazi endomorf vagy, akkor számodra elsősorban az összetett gyakorlatok az ideálisak, például egy izzasztó köredzés.

Az endomorf zsírvesztés legjobb módja

Válassz ki gyakorlatot, és végezd őket több körben, pihenés nélkül. Táplálkozás és edzés testtípus szerint Persze egy-egy kör végeztével 2 perc pihenő azért engedélyezett. Te tudod, hogy hova tartozol? Ektomorf, mezomorf az endomorf zsírvesztés legjobb módja endomorf? Ha tisztában vagy vele, akkor azt is tudod, hogy mit kell tenned!

Táplálkozás és edzés testtípus szerint

Akkor meddig lehet elveszíteni a testzsír százalékát tovább! A magas intenzitású interval edzés HIIT is ajánlott számodra, hiszen nagyban elősegíti a zsírégetést. Az étrend számodra kulcsfontosságú, minimalizáld a napi szénhidrát bevitelt, és a zsírokat is okosan válogasd össze! Az intenzív aerob edzés Nagy mennyiségű energiát kalóriát éget, s ennek fő üzemanyagforrása az izmok glikogénje.

Ennek lényege, hogy az anyagcsere felgyorsul az fogyás endomorf testtípus alatt, illetve bizonyos ideig utána is működik. Ez a fajta mozgás rövid, kemény edzést jelent, mint pl. Javasolt időtartama alkalmanként perc. Ne feledd, hogy bármilyen legyen is most a tested, egy kis tervezéssel és kemény munkával te is elérheted a vágyott formát!