Hogyan fogyjunk hátról

Hogyan fogyjunk hátról, Hogyan fogyjunk a karunkról? – 15 egyszerű módszer

Tartalom

    Csupán gumikötélre vagy kézisúlyzóra lesz szükségünk.

    Akinek terheléssel nem megy, végezheti súlyok nélkül is a gyakorlatokat! Fontos, hogy rendszeresen csináljuk őket, így már néhány hét alatt látványos eredményt fogunk elérni.

    hogyan fogyjunk hátról

    Tartsuk karjainkat párhuzamosan magunk előtt, emeljük őket a fejünk fölé, majd helyezzük őket vissza kezdő pozícióba. A karok és a has izmait mindvégig feszítsük meg.

    hogyan fogyjunk hátról

    Kiindulási helyzetben a lábakat vállszélességben helyezzük el, testünket pedig 90 fokban hajlítsuk be. Ez egy izolációs gyakorlat, melynek során egyszerre csak egy kézzel dolgozunk.

    • Cobra labs a ripper zsírégető felülvizsgálata
    • Hogyan fogyjunk a karunkról?
    • Lefogyhat az adderall segítségével

    Kell, hogy súlyzót vagy valamilyen kisebb súlyt tartsunk a kezünkben és lassan végezzünk karkörzést a másik hogyan fogyjunk hátról felé, majd hajtsuk be karunkat a mellkas felé és vegyük fel újra a kezdő pozíciót. Közben a könyököket tartsuk közel egymáshoz, az alkarok érjenek is egymáshoz.

    hogyan fogyjunk hátról

    Hajoljunk előre 90 fokos szögben, fejjel lefelé. Mindkét kezünkben tartsunk súlyzót, miközben a tenyereket egymás felé fordítjuk.

    hogyan fogyjunk hátról

    A könyök magasságában enyhén hajlítsuk be őket. Emeljük karjainkat oldalra, valamivel a vállmagasságnál lejjebb.

    hogyan fogyjunk hátról