A 10 legjobb zsírégető sport

Zsírégető karok. 1. Vállból nyomás súlyzóval

Még több termék Deadlift Az alapedzés részét képezi a deadlift. A kettlebellt tedd le kis távolságban magad elé, majd a combot hajlítva, egyenes háttal fog meg, és továbbra is tartva az egyenes hátat emeld fel.

Edzéstervek

A sarkak nem emelkednek fel a gyakorlat közben, a fenék megy hátra. A kettlebellt a fogantyú közepén kell megfogni, majd felemelni, nem felrántani.

Lényege, hogy nem lendületből, hanem izomból kell emelni a kettlebellt. Ekkor főleg a mellizmok dolgoznak, de a váll, törzs, comb és hasizom is használatban van.

2. Tricepsz nyújtás fej fölött egykezes súlyzóval

A hát végig egyenes, a karok a vállig emelkednek. Figyelj, hogy a gyakorlat végén vállból segíti e a hrt a fogyást. Fontos, hogy az eszköz szorosan helyezkedjen el a karok között guggolás közben is. Vállszéles terpeszben kell végezni a gyakorlatot, a hát maradjon egyenes, nem szabad nagyon bedőlni. Érdemes 2x10 mozdulattal kezdeni.

A mozdulat közben főleg a farizmok, a törzs és a hasi oldalsó izmok dolgoznak. A földről elemelve, a lendületet kihasználva vidd a lábak közé a bellt, majd a farizmok összeszorításával és a karok erejével lendítsd előre.

csinál súlyokkal segít lefogyni

Fontos, hogy nem emelni kell az eszközt, hanem belengetni, és a csípő előrelendítésével mozgatni. Eközben a csuklónak zsírégető karok szabad megtörnie.

Ha nem akarsz nyáron is hosszú ujjúban járni, ideje belekezdeni a súlyzós edzésekbe. Könnyű belátni, erre miért van szükség.

Haladóbb változat az amerikai swing, amikor a fej fölé viszed az eszközt. Kezdetnek 2x10 mozdulat elegendő. Fontos, hogy gyakorlat közben a fej előre néz, a térdhajlításnál a fenék kerül hátrébb, a fej egy vonalban marad a lábakkal.

A kettlebellt a lábak között egy 8-ast leírva kell adogatni egyik kézből a másikba. A gyakorlatot mindkét irányba érdemes elvégezni, mozdulattal ajánlott kezdeni.

További cikkeink a témában

A lábak egyenesen maradnak, a törzs sem fordul el adogatás közben. A kezdetekben ebből elegendő mindkét irányba mozdulatsor, a terhelhetőség függvényében lehet növelni a számot.

nem tud fogyni és nem teherbe eshet

Vedd az egyik kezedbe a súlyt, állj egyenesen, majd indítsd el a mérlegállást, a másik térdet enyhén behajlítva. A hátadat tartsd egyenesen, ne hagyd beesni.

Ma van Márta napja!

A térd vonaláig vidd a súlyt, majd egyenesedj fel. Figyelj oda, hogy a csípő ne forduljon ki.

zsírégető sprintek

Ha ez nehéz, a láb maradhat hajlítva zsírégető karok. Mindkét oldalra 15 ismétlés ajánlott az elején.